Deklaracja dostępności serwisu Internetowego Biura Obsługi Klienta PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Internetowego Biura Obsługi Klienta PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o..
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Wyłączenia
- Niedostępny co najmniej jeden mechanizm umożliwiający ominięcie nawigacji i przejście bezpośrednio do treści
- Część tekstu może nie mieć zapewnionego odpowiedniego progu współczynnika kontrastu
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Dariusz Kozieja.
- E-mail: sekretariat@pgkim.sandomierz.pl
- Telefon: 15 832 36 79
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Prezes Zarządu PGKiM w Sandomierzu Sp. z o.o.
- Adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sandomierzu Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 12, 27-600 Sandomierz
- E-mail: sekretariat@pgkim.sandomierz.pl
- Telefon: 15 832 36 79
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek biurowy przy ul. Przemysłowej 12
- Do budynku, który jest dwupiętrowy prowadzi jedno wejście od strony bramy wjazdowej przy ul. Przemysłowej 12.
- Do Biura Obsługi Klienta PGKiM znajdującego się na parterze biurowca przy ul. Przemysłowej 12 prowadzą schody. W budynku nie ma windy.
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących, nie ma ułatwień typu informacje głosowe czy pętle indukcyjne. Nie ma pochylni ani platform umożliwiających wjazd na wózkach do pomieszczeń w biurowcu.
- Budynek składa się z korytarzy prowadzących do pomieszczeń biurowych. Numery pokoi i nazwy wydziałów na drzwiach wydrukowane są na tabliczkach w powiększeniu dla osób niewidomych i słabowidzących.
- Przed budynkiem zostało wyznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Osoby niepełnosprawne i starsze wiekiem są obsługiwane przy dyżurce portierni lub na parterze Biura Obsługi Klienta przez pracowników poszczególnych wydziałów i zakładów, po wcześniejszej informacji od portiera-dozorcy.
- Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub on-line.
Budynek Zakładu Komunikacji Miejskiej przy ul. Przemysłowej 12
- Do budynku, który jest parterowy prowadzi jedno wejście od strony wyznaczonych ciągów pieszych prowadzących od bramy wjazdowej PGKiM przy ul. Przemysłowej 12.
- Na drzwiach wejściowych do budynku ZKM prowadzących z korytarza zamontowany jest szyfrowy zamek elektroniczny. Po przyciśnięciu dowolnej cyfry uruchamiany jest krótki sygnał dźwiękowy informujący pracowników o przybyciu interesanta.
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących, nie ma ułatwień typu informacje głosowe czy pętle indukcyjne.
- Budynek składa się z korytarzy prowadzących do pomieszczeń biurowych. Oznaczenie numerów pokoi na drzwiach wydrukowane jest na tabliczkach w powiększeniu dla osób niewidomych i słabowidzących.
- Przed budynkiem zostało wyznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- W razie potrzeby osoby niepełnosprawne i starsze wiekiem są obsługiwane przy dyżurce portierni lub na parterze Biura Obsługi Klienta przez pracowników zakładu, po wcześniejszej informacji od portiera-dozorcy.
- Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub on-line.
- Zakład Komunikacji Miejskiej dysponuje autobusami do przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych z platformą dla wózków inwalidzkich. Stan pojazdów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych wynosi 13 szt.
Budynek Zakładu Oczyszczania Miasta przy ul. Przemysłowej 12
- Do budynku, który jest parterowy prowadzi jedno wejście od strony wyznaczonych ciągów pieszych prowadzących od bramy wjazdowej PGKiM przy ul. Przemysłowej 12.
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących, nie ma ułatwień typu informacje głosowe czy pętle indukcyjne.
- Budynek składa się z korytarzy prowadzących do pomieszczeń biurowych. Oznaczenie numerów pokoi na drzwiach wydrukowane jest na tabliczkach w powiększeniu dla osób niewidomych i słabowidzących.
- Przed budynkiem zostało wyznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- W razie potrzeby osoby niepełnosprawne i starsze wiekiem są obsługiwane przy dyżurce portierni lub na parterze Biura Obsługi Klienta przez pracowników zakładu, po wcześniejszej informacji od portiera-dozorcy.
- Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub on-line.
Budynek Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej przy ul. Przemysłowej 12
- Do budynku, który jest parterowy prowadzi jedno wejście od strony bramy wjazdowej przy ul. Przemysłowej 12.
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących, nie ma ułatwień typu informacje głosowe czy pętle indukcyjne.
- Budynek składa się z korytarza prowadzącego do pomieszczeń biurowych. Oznaczenie numerów pokoi na drzwiach wydrukowane jest na tabliczkach w powiększeniu dla osób niewidomych i słabowidzących.
- Przed budynkiem zostało wyznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- W razie potrzeby osoby niepełnosprawne i starsze wiekiem są obsługiwane przy dyżurce portierni lub na parterze Biura Obsługi Klienta przez pracowników zakładu, po wcześniejszej informacji od portiera-dozorcy.
- Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub on-line.
Budynek Zakładu Wodociągów i Kanalizacji przy ul. Przemysłowej 12
- Pomieszczenia biurowe Zakładu Wodociągów i Kanalizacji znajdują się na parterze budynku.
- Do budynku prowadzi jedno wejście od strony bramy wjazdowej przy ul. Przemysłowej 12.
- Do Biura Obsługi Klienta PGKiM znajdującego się na parterze biurowca przy ul. Przemysłowej 12 prowadzą schody. W budynku nie ma windy.
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących, nie ma ułatwień typu informacje głosowe czy pętle indukcyjne. Nie ma pochylni ani platform umożliwiających wjazd na wózkach do pomieszczeń w biurowcu.
- Budynek składa się z korytarzy prowadzących do pomieszczeń biurowych. Numery pokoi i nazwy wydziałów zakładu na drzwiach wydrukowane są na tabliczkach w powiększeniu dla osób niewidomych i słabowidzących.
- Przed budynkiem zostało wyznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
- Osoby niepełnosprawne i starsze wiekiem są obsługiwane przy dyżurce portierni lub na parterze Biura Obsługi Klienta przez pracowników zakładu, po wcześniejszej informacji od portiera-dozorcy.
- Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
- Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub on-line.